Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hos landets største danskejede fastfoodkæde, Sunset Boulevard, er de begejstrede for den nye teknologi bag programmet, ChatGPT. Så begejstrede, at de har valgt at invitere den kunstige intelligens med ind i produktudviklingen. Det fremgår af en pressemeddelelse.
Kæden bruger i forvejen ChatGPT som sparringspartner på materialer som præsentationer, stillingsopslag og SoMe kommunikation. Da udviklingsteamet stod overfor at introducere en ny burger, var det derfor naturligt også her at invitere den nye teknologi med på råd.
Den nye burger bliver kaldt Hereford Smokey Bearnaise og beskrives ifølge Sunset Boulevard af ChatGPT således: “Burgeren kombinerer klassiske ingredienser som Hereford bøf og Bearnaise mayo med en ny ingrediens, Chipotle mayo. Kombinationen er nyskabende men i tråd med de aktuelle trends i dansk madkultur.”
Hereford Smokey Bearnaise vil være tilgængelig i alle Sunset Boulevards restauranter landet over fra 6. september.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA lancerer ny kampagne forud for julefrokostsæsonen
27-11-2023
-
Snart tvinges Airbnb til at dele data med myndighederne
27-11-2023
-
Et hit blandt unge: Stod i kø i regnen da McDonald's i Farum slog dørene op
27-11-2023
-
Destination Vesterhavet lander ny direktør fra attraktionsbranchen
27-11-2023
-
Præsident for luksusbrand deler tendenser og udfordringer
27-11-2023
-
Kommune vil have strategi for autocampere
27-11-2023