Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den såkaldte review-score, altså karakteren, har stor betydning for overnatningssteder, der udbyder deres værelser på bookingportalen Booking.com. Review-scoren fastsættes ud fra gæsters anmeldelser og nu viser en ny rapport, hvad hoteller kan gøre for at forbedre scoren. Det skriver turisme24.dk.
Ifølge Shiji Group, der står bag rapporten, kigger hele 95 pct. af de rejsende på hotellers anbefalinger og 85 pct. stoler lige så meget på disse anmeldelser, som hvis de havde fået en anbefaling af venner eller familie.
Charlotte Munro, der er global marketingschef for Booking.com, fremhæver bl.a. disse råd, hvis man gerne vil hæve ens review-score:
Svar på anmeldelser: Hvis der f.eks. har været klager over støjgener i forbindelse med et byggeri, er det vigtigt at synliggøre, at byggeprojektet er færdigt og ikke længere er til gene.
Upload retvisende billeder: Det resulterer ofte i bedre anmeldelser, når gæsterne oplever, at der er en sammenhæng mellem billeder og virkeligheden.
Læs hele historien og resten af rådene på turisme24.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Restauranter ser positivt på resten af 2025
22-08-2025
-
Lynguide: Gode råd om at give advarsler
22-08-2025
-
Jan Fischer går på pension efter 27 år i HORESTA
22-08-2025
PRESSEKLIP
-
Tivoli Friheden lægger ambitiøs plan efter nye ejere
22-08-2025
-
Ny direktør med international erfaring på Ruths Hotel
22-08-2025
-
Dansk hotelmilliardær har ingen planer om at sælge livsværket
22-08-2025
-
Regeringen vil afskaffe afgifter på kaffe og chokolade
22-08-2025
-
Turistdestination indgår partnerskab med stjernerytter
22-08-2025
-
Tidligere USA-ambassadør taler ved HORESTA Årsdag 2025
22-08-2025
-
Wonderful Copenhagen: Der er styr på turismen i København
22-08-2025
-
Nyt digitalt kort skal fremme økologiske spisesteder
22-08-2025