Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den såkaldte review-score, altså karakteren, har stor betydning for overnatningssteder, der udbyder deres værelser på bookingportalen Booking.com. Review-scoren fastsættes ud fra gæsters anmeldelser og nu viser en ny rapport, hvad hoteller kan gøre for at forbedre scoren. Det skriver turisme24.dk.
Ifølge Shiji Group, der står bag rapporten, kigger hele 95 pct. af de rejsende på hotellers anbefalinger og 85 pct. stoler lige så meget på disse anmeldelser, som hvis de havde fået en anbefaling af venner eller familie.
Charlotte Munro, der er global marketingschef for Booking.com, fremhæver bl.a. disse råd, hvis man gerne vil hæve ens review-score:
Svar på anmeldelser: Hvis der f.eks. har været klager over støjgener i forbindelse med et byggeri, er det vigtigt at synliggøre, at byggeprojektet er færdigt og ikke længere er til gene.
Upload retvisende billeder: Det resulterer ofte i bedre anmeldelser, når gæsterne oplever, at der er en sammenhæng mellem billeder og virkeligheden.
Læs hele historien og resten af rådene på turisme24.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025