Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der skal være mere plads til klimavenlige og bæredygtige fødevarer i Legoland Familie Buffet denne sæson. Derfor er Haderslevvirksomheden Hanegal blevet kontaktet af den jyske forlystelsespark. Denne er kendt for sine plantebaserede madvarer, og derfor har de to virksomheder nu indgået et samarbejde, skriver JydskeVestkysten.
Det betyder, at de velkendte fastfood-klassikere nu bliver ledsaget af nogle økologiske og plantebaserede alternativer fra den sønderjyske fødevareproducent.
Ifølge Legoland er det et klart strategisk valg om at flytte forlystelsesparken i en mere bæredygtig retning.
“Vi forsøger hele tiden at tilpasse vores tilbud, så de passer til gæsternes ønsker - det gælder også vores menukort. Samtidig skal vi naturligvis også træffe nogle strategiske valg i forhold til den position, som vi gerne vil have i den grønne omstilling”, siger Jes Dahlmann, Indkøbschef hos Legoland Food & Beverage.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kontant erfaring fra Nordjylland: Priser skal ned, hvis nordmænd skal tilbage
25-09-2023
-
Nye tal: Rekordmange medarbejdere på de danske hoteller og restauranter
25-09-2023
-
Salgschef fra Arp-Hansen skifter til konkurrent
25-09-2023
-
Løkke uenig med S-minister: Arbejdskraft fra udlandet er uden tvivl en del af løsningen
25-09-2023
-
Hoteloperatør klar med plan for hotel nummer otte
25-09-2023
-
Forvaltning afviser forslag fra byrådsmedlem om turistskat i København
25-09-2023