Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Radisson tilbyder sine medlemmer et opgraderet Radisson Rewards-loyalitetsprogram med forbrugerbaserede og skræddersyede fordele og belønninger. Det opdaterede loyalitetsprogram giver medlemmer mulighed for at bruge deres point, når og hvordan de vil med en dynamisk indløsningsmodel, gratis opgraderinger og muligheden for at gøre opholdet helt CO2-neutralt.

Radisson Hotel Group lancerede i sidste uge deres opgraderede loyalitetsprogram Radisson Rewards. Det betyder, at du som medlem hurtigere kan opnå eksklusive fordele, da VIP-medlemmer kan opnå en højere status dobbelt så hurtigt som før. Fordelene kan tilgås fra dag ét og er tilgængelige under hele medlemsrejsen – fra inspiration til booking. De nye fordele omfatter blandt andet gratis opgraderinger, rabatter på mad og drikkevarer samt muligheden for at gøre opholdet helt CO2-neutralt.

”Vi er utroligt begejstrede for lanceringen af vores nye Radisson Rewards-program, og vi takker vores medlemmer for deres loyalitet. Nu er det tid til, at vi belønner dem med et nyt udvalg af personlige fordele for at sikre, at hvert øjeblik tæller, når de overnatter hos Radisson. Disse spændende, hurtigt tilgængelige fordele håber vi vil motivere nye medlemmer til at deltage i et af verdens hurtigst voksende bonusprogrammer og imponerende hoteltilbud,” siger Cristina Serra, Global Senior Vice President Brand Strategy & Guest Experience hos Radisson Hotel Group.

Log ind