Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Take-away leverendøren Noahs gør sig klar til et 2023, der står i udvidelsens tegn. For nu er det kun én butik i Danmark. To er åbne i Thailand, hvor der er endnu en på vej. Men inden der er gået to til tre år, vil der være et tocifret antal af franchisebutikker med Noahs logo lige ved siden af Menys supermarkeder, skriver FødevareWatch.dk.
Idéen bag Noahs er simpel, fortæller stifter Daniel Baven: Restaurantindustrien står over for en revolution, som vil få flere til at spise convenience. Men i stedet for en færdigret i køledisken, så skal maden være frisk.
”Uanset hvor du er i verden, er markedet for færdigretter og nemme løsninger stødt stigende. Det er convenience, der leder markedsandelene. Men lige nu er de eksisterende rammer i branchen ikke gearet til at imødekomme efterspørgslen, så der er store muligheder,” siger Daniel Baven.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Minister: Turismen skal fylde mere i den offentlige debat
14-11-2025
-
Too Good To Go vinder frem i presset amerikansk marked
14-11-2025
-
H.C. Andersens Hus slår besøgsrekord i Odense
14-11-2025
-
Noma skifter retning og satser på produkter til forbrugerne
14-11-2025
-
Madklubben og Arla inviterer skoleklasser i køkkenet
14-11-2025
-
Københavnere kan følge historisk restaurering af Rundetårns kuppel
14-11-2025
-
Nyt hotel på vej i Nakskov med lokal investering
14-11-2025