Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Moxy Copenhagen Sydhavnen slog dørene op den 18. marts 2019, under et år inden COVID19 ramte Danmark. Hotellet ser nu lyset for enden af tunnelen, og det rigtige tidspunkt at opruste hotellets ledelseskompetencer er nu. Derfor er Kathrine Munch-Tranholm tiltrådt som hotelchef pr. 7. marts 2022 og bliver nu en del af et større internationalt hotel.

”Kathrine overtager nu rollen som hotelchef på Moxy i København og skal puste liv i livsstilshotellet igen. Hun starter efter en meget turbulent tid, men vi overlader nu posten til en meget kompetent leder. Vi kender Kathrine fra Zleep Hotels, hvor hun fra dag et har udvist stort engagement for læring og en kæmpe passion for service, så vi er trygge ved vores valg af Kathrine som den nye hotelchef”, fortæller Sanne Færgsted, driftsdirektør i Core Hospitality.

Kathrine har haft en raketkarriere i den danske hotelbranche. Hun startede som praktikant hos Zleep Hotels i 2015 og blev som receptionist, mens hun færdiggjorde en serviceøkonomuddannelse fra UCN. Allerede i 2019 påtog hun sig ansvaret som hotelchef på Zleep Copenhagen City. Sidenhen har hun også stået for åbningen af Zleep Lyngby.

Hotelchef i Vejle skifter spor efter fire år

Vibeke Wonsbeck Filsø stopper som hotelchef for Four Points Flex by Sheraton Vejle og Kirk Suites. Fra 1. juli vender hun tilbage som selvstændig konsulent med fokus på salg, marketing og ledelse.

Marriott runder milepæl med hotel nummer 10.000

Marriott International har åbnet eller overtaget sit hotel nummer 10.000 og markerer dermed en ny milepæl i koncernens globale vækst. Hotelgiganten er i dag repræsenteret i 146 lande og har flere hoteller på det danske marked.

Log ind