Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Zleep Hotels lancerer en ny sommerkampagne under navnet Tour de Zleep og opfordrer samtidig til at starte ferietouren med en hviledag. Kampagnen rummer tydelige referencer, og en iboende hyldest, til sommerens helt store sportsbegivenhed på dansk grund; Tour de France.

Især hyldes hviledagenes store betydning for (ferie)tourens resultat, overskud og engagement. Salgsmæssigt giver kampagnen 20 procent i tourrabat og mulighed for at deltage i en ’sommerkonkurrence helt uden for kategori’. Sidstnævnte i samarbejde med kædens globale loyalitetsprogram, H Rewards.

”At verdens største cykelløb kommer til Danmark, skal markeres, og derfor bruger vi den danske tour-start som afsæt til vores kampagne og leger samtidig med tour-begrebets mange betydninger på en humoristisk måde. At gennemføre Tour de France er en sportspræstation uden sammenligning, ingen tvivl om det, men alligevel tillader vi os at sammenligne lidt, idet en ferie også kan være ”hård”. Et alt for stramt program, tre livlige unger i badeland eller dårligt fodtøj på vandreturen er alle årsager til at tage en ekstra hviledag eller to,” fortæller Maria Wagner, Head of Marketing hos Zleep Hotels.

Visuelt tager Tour de Zleep-kampagnen udgangspunkt i en gul kuffert. Den såkaldte gule førerkuffert. Kufferten skal skabe sammenhæng på tværs af kampagnens mange platforme, fra nyhedsbreve til printmaterialer, og vil desuden være at finde i fysiske udgaver på landets Zleep hoteller. Tillige vil kufferten spille en vigtig rolle i kampagnens udfoldelse og engagement på Facebook og Instagram.

”Jeg glæder mig til at følge kampagnens udvikling og til at se den udfolde sig på tværs af digitale kanaler, sociale medier og printmaterialer. Mest af alt glæder vi os dog alle i Zleep Hotels til at tage del i den gule folkefest, når cykelryttere såvel som cykelfans, lokale og turister fylder gaderne og forhåbentlig kigger forbi vores hoteller,” fortæller Maria Wagner afslutningsvist.

Læs mere om kampagnen her.

Log ind