Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Koncernen bag restaurantkæden Madklubben kunne gå ud af 2021 med oprejst pande og vækst, selvom restriktioner og nedlukninger gik ud over indtjeningen i flere af kædens restauranter. Det viser 2021-regnskabet for Madklubben Holding ApS, skriver FødevareWatch.dk.
Koncernen oplyser ikke omsætningen, men bruttofortjenesten blev øget til 228,5 mio. kr. mod 142,7 mio. kr. året før. Årsresultatet blev ligeledes løftet fra minus 15,7 mio. kr. i 2020 til et overskud på 7,1 mio. kr. sidste år.
”Årets resultat er på niveau med de forventninger, ledelsen havde ved sidste års regnskabsaflæggelse, hvor der blev forventet et mindre, men dog positivt resultat,” skriver ledelsen anført af adm. direktør Anders Aagaard Jensen i beretningen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024