Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De levede begge et liv med fart på i reklamebranchen. Men som hørt så ofte før, begyndte prioriteterne at ændre sig for Lau Sass og hans kone Michelle, da der kom børn ind i billedet, skriver Børsen. En konkret idé opstod først et par år senere, da familien var på en af deres mange ture til Sydsverige i campingvogn.
“Vi blev forelskede i, hvor tæt man kunne bo på naturen, men vi er samtidig også nogle luksusgrise, så vi rev bad og håndvask ud af vognen og installerede en professionel espressomaskine i stedet. For os skaber de små glæder og den store lykke, og det fik os til at tænke over, hvorfor der ikke var nogle, som havde kombineret kærligheden til udelivet med en kompromisløs tilgang til gode faciliteter, mad osv. Og det blev starten på Lillero,” husker han.
Siden 2020 er opmærksomheden omkring Lillero nærmest eksploderet blandt det københavnersegment, som Lau og Michelle Sass ønskede at ramme. Alt fra influencere til internationale magasiner som Vogue har været med til at sprede budskabet om den lille, eksklusive lejr på stranden, der er vokset i størrelse fra 8 til 13 telte, og hvis restaurant, der nu hedder Lille B, er drevet af den københavnske michelinrestaurant Formel B.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025