Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De sidste coronarestriktioner bortfaldt 1. februar, og det betyder blandt andet også, at landets kulturliv igen kan invitere danskerne til koncerter. Således også på Hotel Fuglsøcentret, hvilket glæder administrerende direktør Peter Brinks, skriver Syddjurs.Lokalavis.
”Vi har nu gået gennem to hårde år med tre nedlukninger. Nu ser vi frem til et åbent samfund, hvor kulturen og livsglæden kan komme tilbage til danskerne. Kulturen er det, der hele tiden skulle lukke først og åbne sidst. Kulturlivet har i den grad bidraget til at bekæmpe denne pandemi, men nu er det vist tid til, at alle støtter op omkring livemusikken.”
Og der er meget at glæde sig til på Hotel Fuglsøcentret, hvor der i 2022 er arrangeret en lang række koncerter med både danske og udenlandske kunstnere.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA foreslår register over Airbnb-udlejere
09-06-2026
-
Ny restaurantkæde skal koble natur og mad
09-06-2026
-
Fødevaremoms kan blive udskudt til efter 2027
09-06-2026
-
Hotel Sanders fordobler overskuddet
09-06-2026
-
Hotelchef skifter til direktørpost i Skagen
09-06-2026
-
Skagen vil styrke sin gastronomiske position med Michelin-støtte
09-06-2026
-
Historisk hotel bliver del af international kæde
09-06-2026
-
Internationalt: Amsterdam hæver turistskatten markant
09-06-2026