Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den aarhusianske Michelin-restaurant Gastromé flytter fra oktober nord på til Risskov, hvor ejerne bag har overtaget ejendommen, som tidligere har huset restauranterne Malling & Schmidt og senest Villa Dining.
Ønsket om at få mere plads har været højt på listen gennem længere tid hos medejer og køkkenchef William Jørgensen, og med udsigten til de nye faciliteter i Risskov, tror han på at kunne sætte nye standarder hos Gastromé. Efter at have kigget på flere forskellige lokationer gennem længere tid faldt valget på den smukke hvide patriciervilla.
”Vi har efter lang tids søgen fundet det perfekte sted til at folde vores vinger helt ud. Vi har en drøm om at lave et oplevelseshus, hvor vi tager udgangspunkt i vores nuværende gastronomi og forfiner hele oplevelsen omkring måltidet,” forklarer William Jørgensen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen varsler opgør med skyggehoteller
07-06-2026
-
Odense godkender stor hoteludvidelse
07-06-2026
-
Strawberry udvider med hotel i Horsens
07-06-2026
-
Mellemøstkonflikt skaber usikkerhed på hoteller
07-06-2026
-
Milling Hotels overtager hotel i Odense
07-06-2026
-
Signe Munk får ansvar for turismen
07-06-2026
-
Hotelprojekt stoppes – andet får grønt lys
07-06-2026
-
Fynsk hotel hædret i international guide
07-06-2026