Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Det kan være umådeligt svært at genoprette sit ry, når først et brand har lidt et så stort omtaleknæk, som pizzakæden Domino’s har i Danmark.

Men i stedet for at kaste håndklædet i ringen er kæden fast besluttet på at genvinde danskernes tillid – og med australske Kellie Taylor ved roret er Domino’s nu godt på vej, skriver Jyllands-Posten.

I regnskabsåret 2020/2021 tjente Domino’s i Danmark nemlig for første gang penge siden genopstandelsen i 2019. Her lød overskuddet på 1,9 mio. kr. efter skat.

”Det har været en vild oplevelse, og det har været hårdt arbejde, men det har også været berigende. Jeg synes, at vi har gjort enorme fremskridt, og jeg føler mig stolt nu, når jeg ser på forretningerne i Danmark og den udvikling, de har gennemgået,” fortæller hun til Jyllands-Posten.

Madklubbens omsætning faldt

Restaurantkæden Madklubben må notere et markant lavere resultat end ventet – færre nye restauranter og stigende omkostninger presser regnskabet.

Wolt udvider trods underskud

Den danske leveringstjeneste Wolt tabte penge i 2024 trods vækst, men fremtiden byder på ekspansion og nye partnerskaber.

Log ind