Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I deres egenskab af henholdsvis teambuilder, direktør, eventmager og fiskehandler tegner hovedpersonerne i den nye kampagne, der skal sætte fokus på Danmark som en mødedistination, et andet billede af Danmark end det, som mødedestinationer typisk markedsfører sig selv på.
”Med kampagnen skaber vi en ny fortælling om Danmark som mødedestination, hvor vi i stedet for at fokusere på venues bringer de mennesker, som leverer mødeoplevelsen, helt i front og ud til mødeplanlæggerne,” siger senior projektleder Signe Lüth Di Liberto, VisitDenmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Ny i HORESTA: En personlig og hjemlig oplevelse
08-05-2024
-
Midlertidig lempelse af kontantreglen
08-05-2024
-
Overnatningsrekord for hotellerne i første kvartal
08-05-2024
PRESSEKLIP
-
Sunset Boulevard tester nyt stort skridt mod emballagefri dine-in
08-05-2024
-
Balder indgår lejeaftale med Go Hotels på Hotel Østerport
08-05-2024
-
Skagens største hotel bygger for tocifret millionbeløb
08-05-2024
-
Strawberry udvider sin portefølje i Danmark med The Reef
08-05-2024
-
Stort hotel slår dørene op efter gennemgribende renovering
08-05-2024
-
Ny ansøgningsrunde: 82 millioner kroner skal uddeles til kyst- og naturturismen
08-05-2024