Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med en ny fælles markedsføringsstrategi og en ekstraordinær markedsføringsindsats i år intensiverer Wonderful Copenhagen og VisitDenmark arbejdet med at genrejse turismen i hovedstaden. Det skriver de to parter i en pressemeddelelse, fortæller Standby.dk.
København er i hård konkurrence med andre nordeuropæiske storbyer, og den internationale konkurrence om at tiltrække storbyturister bliver endnu hårdere de kommende år. Det er en helt ekstraordinær situation, som kræver en ekstraordinær og fælles indsats, hedder det fra duoen.
Med en fælles, ambitiøs markedsføringsstrategi med styrket samarbejde hele vejen igennem gæstens brugerrejse, sætter VisitDenmark og Wonderful Copenhagen en fælles retning for de kommende års arbejde med markedsføring af hovedstaden, både nationalt og internationalt. Strategien skal bidrage til, at hovedstaden kommer bedst muligt gennem krisen. Ambitionen er, at omsætningen hurtigst muligt skal bringes tilbage til et 2019-niveau, er meldingen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Bellagroup Ansætter ny salgsdirektør
26-04-2024
-
Thomas Castberg afslører nyt job efter 'Masterchef'-exit
26-04-2024
-
40 år ved roret: Ulla fejrer fire årtier som hotelejer
26-04-2024
-
Lalandia får rekordoverskud og pønser på at udvide
26-04-2024
-
Sampension investerer i hotelejendommen Comwell Køge Strand
26-04-2024
-
Analyse er klar: Flyforbindelse har stor betydning for Bornholm
26-04-2024