Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I fremtiden skal events dog endnu længere ud i byen, lyder det fra Wonderful Copenhagen, så det visuelle aftryk af den aktuelle events også fylder, når man kommer lidt væk fra stadion og de glade fans, skriver Turisme.nu.
Med introduktionen af et nyt værktøj, er det håbet, at butikker, attraktioner, hoteller, spisesteder, og andre aktører, kan inddrage en event – og på den måde tappe ind i den forretning, som eventdeltagerne har har med til byen.
Det nye værktøj er døbt ‘Have Some Copenhagen’ og tager udgangspunkt i, at København er en generøs by med åbne byrum og god mad.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025