Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

I fremtiden skal events dog endnu længere ud i byen, lyder det fra Wonderful Copenhagen, så det visuelle aftryk af den aktuelle events også fylder, når man kommer lidt væk fra stadion og de glade fans, skriver Turisme.nu.

Med introduktionen af et nyt værktøj, er det håbet, at butikker, attraktioner, hoteller, spisesteder, og andre aktører, kan inddrage en event – og på den måde tappe ind i den forretning, som eventdeltagerne har har med til byen.

Det nye værktøj er døbt ‘Have Some Copenhagen’ og tager udgangspunkt i, at København er en generøs by med åbne byrum og god mad.

Læs hele historien her.

Europæisk topbesøg: HORESTA som bindeled til Bruxelles

HORESTA har været vært for et besøg fra HOTREC, den europæiske organisation for hoteller og restauranter. Besøget understregede, hvor tæt den danske branche er forbundet med EU-lovgivning, og hvordan internationale samarbejder kan flytte dagsordener, der rækker langt ud over Danmarks grænser.

Log ind