Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De flytter ikke så langt, teamet bag gourmetrestauranten Ghrelin. I tre år har de boet i Z-huset på Aarhus Ø, men til februar næste år åbner de i Ship, det nye Olav de Linde-byggeri mellem lystbådehavnen og Aarhusbugten. Her får de dobbelt så mange kvadratmeter og plads til 50 gæster mod de nuværende 30, skriver Jyllands-Posten.
”Intimiteten og personligheden vil fortsat være vigtig for Ghrelin, for vi vil have god tid til den enkelte gæst, men vi har haft en stor efterspørgsel på større arrangementer som bryllupper, der typisk ligger mellem 40-50 personer. Vi har også været lidt udfordret med selskaber på 10-15 gæster, og dem får vi nu et separat lokale til i Ship,” forklarer Jonas Langhoff, medindehaver af Ghrelin.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
D'Angleterre løfter resultatet og fastholder ambitionerne
12-06-2026
-
Joe & The Juice åbner drive-in i Danmark
12-06-2026
-
Marriott runder milepæl med hotel nummer 10.000
12-06-2026
-
HORESTA: Flere hotelovernatninger trods påskeeffekt i april
12-06-2026
-
Lars Larsen Group udvider med konferencecenter
12-06-2026
-
Danhostel styrker kursen mod vækst og flere medlemmer
12-06-2026
-
Subway vender tilbage til Vejle med ny placering
12-06-2026
-
Strawberry passerer historisk milliardomsætning
12-06-2026