Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tivoli, Zoologisk Have i København og Dyrehavsbakken indtager de øverste tre pladser over de mest besøgte attraktioner i Danmark, men deres besøgstal er faldet med henholdsvis 64,5, 26,4 og 65,9 procent i forhold til samme periode i 2019.
Den udvikling kan Camp Adventure på Sydsjælland dog ikke kende. Faktisk har Camp Adventure med Skovtårnet som deres hovedattraktion haft 384.141 gæster, og det er en fremgang på 9,2 procent i forhold til 2019. Og den udvikling glæder driftsdirektør hos Camp Adventure, Karsten Baagø.
”Det er vi selvfølgelig sindssyg stolte af. Vi har haft en rigtig god sommer, og så har vi jo gjort alt, hvad vi kunne, for at det skulle være trygt at besøge os”, siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Farvel til Jensens Bøfhus: Alle restauranter overtages af Bone's
08-11-2025
-
Bone’s vokser til 39 restauranter efter opkøb af Jensens Bøfhus
08-11-2025
-
Regeringen i nyt initiativ: Vil tvinge Airbnb til at dele data med myndigheder
08-11-2025
-
CNN fremhæver Tivoli som global julefavorit
08-11-2025
-
HORESTA debatindlæg: Turismepulje skal skabe resultater – ikke skrivebordsprojekter
08-11-2025
-
København vil indføre boligpatrulje mod ulovlig korttidsudlejning
08-11-2025
-
Nyborg Strand vil løfte næste generation med nyt elevinitiativ
08-11-2025
-
Norrlyst koncernen vil digitalisere branchen med prisdifferentiering og AI
08-11-2025