Siden 1954 har Burger King opfordret gæsterne til at “Have it your way” – og nu tager burgerkæden et spring ind i det nye år og introducerer et helt nyt visuelt design. Det nye look markerer den første fuldstændige rebranding i over 20 år og viser ifølge burgerkæden et mere autentisk udtryk af Burger Kings værdier. Afsløringen signalerer et stærkere fokus på den digitale oplevelse og Burger Kings udvikling inden for smag, råvarekvalitet og udfasningen af kunstige tilsætningsstoffer.
Burger King præsenterer et helt nyt logo, indpakning, merchandise, menuer, uniformer og indretning i restauranterne såvel som en digital opdatering. Slutresultatet er et nyt look, der repræsenterer fremtiden, men udspringer af kædens historiske arv, og hvad gæsterne forventer og elsker ved Burger King.
”Den nye visuelle identitet viser, at vi vil tilbage til kernen af, hvad Burger King er. Der er fuld fokus på forkælelse, gode råvarer og velsmagende mad. Det viser et mere tidssvarende billede af Burger King, hvor vores gæster mærker, at vi bevæger os mod en højere kvalitet og renere råvarer – både når de kommer i restauranterne, og når de bestiller maden hjem til sig,” siger Daniel Schröder, marketingchef i Burger King Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Erhvervslivet frygter konkursbølge: Her er hullerne i kompensationen
05-03-2021
-
Erhvervsliv i fælles protest mod nattelivs-udspil
05-03-2021
-
Ny plan for nattelivet flytter festen hjem i privaten
05-03-2021
-
For et år siden var de hans coronaredning – nu smækker Umut døren i hovedet på Wolt
05-03-2021
-
Take away-kæmper nyder godt af hjemmearbejde og restriktioner på restauranter
05-03-2021
-
Kæmpe projekt: Ny Færgekro hejses med kran i 15 meters højde ind over Tivolis mure
05-03-2021
-
Michelinrestaurant åbner food lab
05-03-2021
-
Professionelle køkkener får værktøjer til sund og klimavenlig mad
05-03-2021