Siden 1954 har Burger King opfordret gæsterne til at “Have it your way” – og nu tager burgerkæden et spring ind i det nye år og introducerer et helt nyt visuelt design. Det nye look markerer den første fuldstændige rebranding i over 20 år og viser ifølge burgerkæden et mere autentisk udtryk af Burger Kings værdier. Afsløringen signalerer et stærkere fokus på den digitale oplevelse og Burger Kings udvikling inden for smag, råvarekvalitet og udfasningen af kunstige tilsætningsstoffer.

Burger King præsenterer et helt nyt logo, indpakning, merchandise, menuer, uniformer og indretning i restauranterne såvel som en digital opdatering. Slutresultatet er et nyt look, der repræsenterer fremtiden, men udspringer af kædens historiske arv, og hvad gæsterne forventer og elsker ved Burger King.

”Den nye visuelle identitet viser, at vi vil tilbage til kernen af, hvad Burger King er. Der er fuld fokus på forkælelse, gode råvarer og velsmagende mad. Det viser et mere tidssvarende billede af Burger King, hvor vores gæster mærker, at vi bevæger os mod en højere kvalitet og renere råvarer – både når de kommer i restauranterne, og når de bestiller maden hjem til sig,” siger Daniel Schröder, marketingchef i Burger King Danmark.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne