Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Selvom der langt fra har været fuld knald på de danske barer og dansegulve det seneste år, har der ikke været stille hos barkæden Old Irish Pub. Her har pandemien givet tid til udviklingsplaner, som ifølge adm. direktør Peder Blak bl.a. kommer til at se dagens lys i form af nye digitale tiltag til tusindvis af festende gæster ved Danmarks genåbning, skriver FødevareWatch.dk.

"Vi har brugt pausetiden til at udvikle os, hvilket bl.a. har betydet, at vi har udviklet en app, som vi går i luften med, så snart vi åbner igen," siger Peder Blak til FødevareWatch og tilføjer, at det nye tiltag skal være med til at give en bedre oplevelse til gæsterne, der strækker sig ud over de fysiske rammer.

Lidt forsimplet kommer danske pubgæster fremover til at kunne registrere sig i bonusprogrammer, som løst ville kunne sammenlignes med ordninger hos f.eks. flyselskaber eller kaffekæder. Gennem appen vil brugerne kunne opspare point og modtage tilbud – samtidig skal det digitale dog strække sig videre i form bl.a. booking af borde og bestilling direkte fra mobilen.

Læs hele historien her.

Log ind