Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En ny omgang af Danmarkskampagnen fra VisitDenmark er skudt i gang for at inspirere danskerne til at give en oplevelse i julegave.
Kampagnen havde premiere i november med helsidesannoncer i blandt andet Alt for Damerne og Eurowoman – det er her, ovenstående tekst stammer fra - og kampagnen kører helt frem til juleaften med video på sociale medier, sponsorat af podcasten ”Det vi taler om”, outdoor, native artikler i Ud&Se og meget mere.
”Vi vil gerne påvirke danskerne til at lægge oplevelser under træet i år, så julen kan vare helt til påske. På den måde rækker kampagnen ind i 2022, og kan være med til at skabe forretning for dansk turisme i et godt stykke tid endnu,” siger Lene Hylleberg, senior projektleder i VisitDenmark.
Kampagnen henviser til megetmereendbare.dk, hvor destinationerne bidrager med et væld af inspirationsmuligheder til oplevelser inden for kultur, gastronomi, outdoor eller eventyr på egen hånd. Her er alt fra tangsafari, spaoplevelser i det fri og spændende muesumsbesøg landet over. Og ønsker man at kombinere med en overnatning er der også inspiration til det.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024