Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En ny omgang af Danmarkskampagnen fra VisitDenmark er skudt i gang for at inspirere danskerne til at give en oplevelse i julegave.
Kampagnen havde premiere i november med helsidesannoncer i blandt andet Alt for Damerne og Eurowoman – det er her, ovenstående tekst stammer fra - og kampagnen kører helt frem til juleaften med video på sociale medier, sponsorat af podcasten ”Det vi taler om”, outdoor, native artikler i Ud&Se og meget mere.
”Vi vil gerne påvirke danskerne til at lægge oplevelser under træet i år, så julen kan vare helt til påske. På den måde rækker kampagnen ind i 2022, og kan være med til at skabe forretning for dansk turisme i et godt stykke tid endnu,” siger Lene Hylleberg, senior projektleder i VisitDenmark.
Kampagnen henviser til megetmereendbare.dk, hvor destinationerne bidrager med et væld af inspirationsmuligheder til oplevelser inden for kultur, gastronomi, outdoor eller eventyr på egen hånd. Her er alt fra tangsafari, spaoplevelser i det fri og spændende muesumsbesøg landet over. Og ønsker man at kombinere med en overnatning er der også inspiration til det.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025