Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I Djurs Sommerland tripper man efter at kunne åbne dørene og skyde sæsonen i gang, men som de fleste andre steder i Danmark, har parken måttet væbne sig med tålmodighed og acceptere uvisheden, skriver TV2 Østjylland.
”Lige nu investerer vi et tocifret millionbeløb på at gøre klar uden rigtig at vide, hvad og hvornår vi gør klar til,” siger direktør for Djurs Sommerland, Henrik B. Nielsen, til TV2 ØSTJYLLAND.
Djurs Sommerland har en plan for, hvordan forlystelsesparken kan åbnes på en forsvarlig måde. Det indebærer for eksempel skiltning, som vi kender det fra supermarkeder.
Sommerlandet arbejder blandt andet på en løsning for køsystemerne, så de kan få gæsterne til at holde afstand, imens de står og venter på at få lov til prøve en forlystelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025