Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flink af Natur. Sådan lyder navnet på den nye kampagne fra Friluftsrådet, Naturstyrelsen og Miljøstyrelsen. Og konceptet går ganske enkelt ud på at sikre, at vi alle sammen gør lidt ekstra for at alle kan få en god oplevelse i den danske natur denne sommer.
Særligt i år er det vigtigt, da langt flere vil bruge og besøge naturen i Danmark, end vi er vant til. Det betyder, at der er mange mere eller mindre naturuvante, der nu kommer ud i det fri.
"Vi er rigtig glade for, at så mange danskere er begyndt at bruge naturen endnu mere. Men det betyder også, at vi alle sammen skal være ekstra opmærksomme på at vi rydder op efter os selv, følger reglerne i naturen, gør plads til de andre og generelt tager hensyn til hinanden og naturen. Derfor har vi sammen med Miljøstyrelsen og Naturstyrelsen skabt denne kampagne," siger formand for Friluftsrådet, Niels-Christian Levin Hansen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025