Den europæiske hotelorganisation, HOTREC, som også danske HORESTA er del af, der har udarbejdet en internationale kampagne, som bakkes også op af den danske organisation. Kampagnen går ud på at få hotelkunderne til at booke direkte hos hotellerne fremfor at bruge de populære bookingportaler, som f.eks. Hotels.com, Booking.com m.v. Det skriver Finalcall.travel.

”Der er brug for at gæsterne opnår en større viden om, hvad det betyder, når de booker direkte hos virksomheden. Og at de faktisk kan bidrage til at få erhvervet på fode igen. Vi håber, at kampagnen kan være medvirkende til at skabe omsætning i de virksomheder, der har det allersværest lige nu,” siger HOTRECs præsident og HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen.

Hotelorganisationerne mener, at det er en fordel for kunderne at bestille direkte. Deres argumenter er blandt andet, at kunden får en bedre service når de har kontakt direkte med hotellet og dermed kan få svar på personale forespørgsler.

Læs hele historien her.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne