Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Zleep Hotels har engageret reklamebureauet Sunrise til at hjælpe kæden med en ny marketingstrategi og en ”skarpere visuel identitet”, skriver TravelNews.dk.
Sunrise betegner sig selv som et ”commercial transition agency”, og i pressemeddelelsen fra hotelkæden lægger Zleep’s marketingchef, Betina Wähling, vægt på at bureauet kan medvirke til at udvikle en ny, overordnet strategi for kæden.
”Zleep har efterhånden nået en størrelse, hvor vi har brug for en stærk samarbejdspartner særligt på den strategiske og analytiske front. Retningslinjerne skal være helt klare for hele organisationen, især fordi vi så småt begynder at åbne flere hoteller rundt omkring i Europa” siger marketingchefen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024