Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Zleep Hotels har engageret reklamebureauet Sunrise til at hjælpe kæden med en ny marketingstrategi og en ”skarpere visuel identitet”, skriver TravelNews.dk.
Sunrise betegner sig selv som et ”commercial transition agency”, og i pressemeddelelsen fra hotelkæden lægger Zleep’s marketingchef, Betina Wähling, vægt på at bureauet kan medvirke til at udvikle en ny, overordnet strategi for kæden.
”Zleep har efterhånden nået en størrelse, hvor vi har brug for en stærk samarbejdspartner særligt på den strategiske og analytiske front. Retningslinjerne skal være helt klare for hele organisationen, især fordi vi så småt begynder at åbne flere hoteller rundt omkring i Europa” siger marketingchefen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024