Nu er det ikke længere kun dyr, København Zoo satser på for at skabe en profitabel forretning, skriver Børsen.

Det er resultatet af en ny strategi, der har været med til at sikre et rekordår i dyreparken på Frederiksberg med mere end 1,5 mio. gæster i 2019, hvilket er det højeste nogensinde.

Det fortæller Jørgen Nielsen, der har haft rollen som adm. direktør i knap tre år, og som har stået i spidsen for, at den mere end 150 år gamle virksomhed har forvandlet sig fra at være en sæsonforretning til at have fokus på events hele året rundt.

"Vi har åbent 365 dage om året, og vi har derfor mulighed for at drive en kommerciel helårsforretning med gæster i haven 365 dage om året," siger Jørgen Nielsen.

Lalandia-direktør: Vi investerer også i Rødby

Vi vil fortsat investere kraftigt i Lalandia i Rødby. Det fastslår administrerende direktør i Lalandia, Jan Harrit, oven på meddelelsen om, at selskabet bag, Parken Sport & Entertainment, nu går i gang med at etablere et nyt Lalandia i Søndervig i den nordlige ende af Ringkøbing Fjord, skriver Folketidende.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne