Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nu er det ikke længere kun dyr, København Zoo satser på for at skabe en profitabel forretning, skriver Børsen.
Det er resultatet af en ny strategi, der har været med til at sikre et rekordår i dyreparken på Frederiksberg med mere end 1,5 mio. gæster i 2019, hvilket er det højeste nogensinde.
Det fortæller Jørgen Nielsen, der har haft rollen som adm. direktør i knap tre år, og som har stået i spidsen for, at den mere end 150 år gamle virksomhed har forvandlet sig fra at være en sæsonforretning til at have fokus på events hele året rundt.
"Vi har åbent 365 dage om året, og vi har derfor mulighed for at drive en kommerciel helårsforretning med gæster i haven 365 dage om året," siger Jørgen Nielsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025