Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nu er det ikke længere kun dyr, København Zoo satser på for at skabe en profitabel forretning, skriver Børsen.
Det er resultatet af en ny strategi, der har været med til at sikre et rekordår i dyreparken på Frederiksberg med mere end 1,5 mio. gæster i 2019, hvilket er det højeste nogensinde.
Det fortæller Jørgen Nielsen, der har haft rollen som adm. direktør i knap tre år, og som har stået i spidsen for, at den mere end 150 år gamle virksomhed har forvandlet sig fra at være en sæsonforretning til at have fokus på events hele året rundt.
"Vi har åbent 365 dage om året, og vi har derfor mulighed for at drive en kommerciel helårsforretning med gæster i haven 365 dage om året," siger Jørgen Nielsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Direktørskifte på femstjernet luksushotel nær København
02-12-2025
-
Royal Arena solgt til Live Nation
02-12-2025
-
Direktørskifte på Hotel Randers: Henter profil fra Ruths Hotel
02-12-2025
-
Rekordmange passagerer i Københavns Lufthavn i november
02-12-2025
-
Økonom: Udenlandsk arbejdskraft og ældre trækker jobvæksten
02-12-2025
-
Ny filmrabat skal tiltrække turister og store produktioner
02-12-2025
-
Ny vikingerute skal lokke flere turister rundt i Danmark
02-12-2025
-
Store kæder fylder mere, og maden holder niveauet
02-12-2025