Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nu er det ikke længere kun dyr, København Zoo satser på for at skabe en profitabel forretning, skriver Børsen.
Det er resultatet af en ny strategi, der har været med til at sikre et rekordår i dyreparken på Frederiksberg med mere end 1,5 mio. gæster i 2019, hvilket er det højeste nogensinde.
Det fortæller Jørgen Nielsen, der har haft rollen som adm. direktør i knap tre år, og som har stået i spidsen for, at den mere end 150 år gamle virksomhed har forvandlet sig fra at være en sæsonforretning til at have fokus på events hele året rundt.
"Vi har åbent 365 dage om året, og vi har derfor mulighed for at drive en kommerciel helårsforretning med gæster i haven 365 dage om året," siger Jørgen Nielsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025