Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.
Ifølge Hilton er Tempo by Hilton et nyt fire til fem-stjernet livsstils varemærke med stor fokus på bæredygtighed og rettet mod, hvad hotelkoncernen beskriver som ”moderne achievers, der søger en hoteloplevelse tilpasset deres ambitionsniveau.”
Tempo skal tilbyde sine gæster et gennemtænkt design der afspejler gæsternes ambitioner. I forbindelse med introduktionen af Tempo har Hilton indledt samarbejde med en række livsstilsvaremærker, der skal øge brandets synlighed.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Wassim Hallal hædret som Kokkenes Kok 2024
04-11-2025
-
Travleste oktober nogensinde i Københavns Lufthavn
04-11-2025
-
Hotel Alsik forlader international kæde og går solo
04-11-2025
-
Forum i København forvandles: Hotel kan blive en del af planen
04-11-2025
-
Kendismægler afsløret i ulovlig hotelombygning i Valby
04-11-2025
-
Staten afsætter millioner til turismefremstød ved Femern
04-11-2025
-
MCH gør status: 25 år med ambitioner og resultater i Herning
04-11-2025
-
Svensk studie genstarter debat om differentieret moms
04-11-2025
-
Ny EU-sanktion rammer turismesamarbejde med Rusland
04-11-2025
-
Marie Bojsen modtager Årets Wiuff for sit arbejde med grisekød
04-11-2025