Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Ifølge Hilton er Tempo by Hilton et nyt fire til fem-stjernet livsstils varemærke med stor fokus på bæredygtighed og rettet mod, hvad hotelkoncernen beskriver som ”moderne achievers, der søger en hoteloplevelse tilpasset deres ambitionsniveau.”

Tempo skal tilbyde sine gæster et gennemtænkt design der afspejler gæsternes ambitioner. I forbindelse med introduktionen af Tempo har Hilton indledt samarbejde med en række livsstilsvaremærker, der skal øge brandets synlighed.

Hotel Insights 2025 - Vejle

Kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Hotel Insights 2025 - København

kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Hilton runder 9.000 hoteller globalt

Kæden åbner i snit et nyt hotel hver ottende time og udvider sin globale tilstedeværelse med hastige skridt. Det nyeste tilskud er et luksushotel i Texas, hvor Hilton i forvejen står stærkt.

Log ind