Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.
Ifølge Hilton er Tempo by Hilton et nyt fire til fem-stjernet livsstils varemærke med stor fokus på bæredygtighed og rettet mod, hvad hotelkoncernen beskriver som ”moderne achievers, der søger en hoteloplevelse tilpasset deres ambitionsniveau.”
Tempo skal tilbyde sine gæster et gennemtænkt design der afspejler gæsternes ambitioner. I forbindelse med introduktionen af Tempo har Hilton indledt samarbejde med en række livsstilsvaremærker, der skal øge brandets synlighed.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025