Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Byg-selv-burgeren er blevet hverdagsmad. Næsten 200.000 danskere spiser burger til aftensmad på en gennemsnitlig dag. Det er, ifølge en undersøgelse fra Coop, knap 50 procent flere end for ti år siden. Den tendens ser den danske burgerkæde Halifax potentialet i og er nu klar med et udvalg af produkter til detailhandlen. Fra syltede grøntsager over dips til hjemmebagte burgerboller.
”I vores restauranter gør vi meget ud af at skabe hyggelige rammer, som giver plads til det nærvær, vi kender fra middagsselskabet derhjemme. Gennem de sidste 13 år har vi med succes solgt vores dips, saucer og burgerboller i vores restauranter. Med de erfaringer er vi nu klar til at udkomme i detailhandlen. Nu og her med et lidt mindre sortiment, men på sigt ønsker vi at udvide mulighederne,” siger Ulrich Bøving Dehler, grundlægger og direktør i Halifax.
I første omgang forhandles de 13 produkter i Irma Østerport til og med denne måned.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024