Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Markedsføring af Færøerne er den røde tråd i Johannes Jensens arbejde - hvad enten det gælder hans tre hoteller og 15 restauranter, hans rolle som formand for den færøske turistorganisation eller hans post som næstformand i Færøernes største virksomhed, skriver Børsen.
Uden ham var der blandt andet ingen restaurant Koks, som er Færøernes eneste Michelin-restaurant – endda med to stjerner. Koks var oprindeligt hans idé, og det er ham og hans virksomhed, som har gjort det økonomisk muligt at skabe dette lille mirakel.
Johannes Jensen er på mange måder indbegrebet af en bagmand. Der er ikke mange grene af det færøske samfund, som han ikke har fingrene i. Erhverv, kultur, turisme. Men han går helst lidt stille med det hele.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024