Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Markedsføring af Færøerne er den røde tråd i Johannes Jensens arbejde - hvad enten det gælder hans tre hoteller og 15 restauranter, hans rolle som formand for den færøske turistorganisation eller hans post som næstformand i Færøernes største virksomhed, skriver Børsen.
Uden ham var der blandt andet ingen restaurant Koks, som er Færøernes eneste Michelin-restaurant – endda med to stjerner. Koks var oprindeligt hans idé, og det er ham og hans virksomhed, som har gjort det økonomisk muligt at skabe dette lille mirakel.
Johannes Jensen er på mange måder indbegrebet af en bagmand. Der er ikke mange grene af det færøske samfund, som han ikke har fingrene i. Erhverv, kultur, turisme. Men han går helst lidt stille med det hele.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024