Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ejerne af Hotel Koldingfjord har valgt at tackle coronakrisen ved at investere i alt 25 millioner kroner i en opgradering af hotellet.
På mandag den 3. august vender hverdagen tilbage efter næsten et halvt år uden gæster.
”Vi har et fantastisk bagland, der tror på Hotel Koldingfjord. Derfor har vi været i stand til at bruge Corona pausen til at toptune hotellet og medarbejderne til de kommende år,” siger adm. direktør på Hotel Koldingfjord, Peder J. Madsen.
I løbet af foråret har hotellet desuden udviklet en ny mødeform, tilpasset de nye tider. Hotellet forventer, at møder og konferencer i den kommende tid vil foregå som en blanding af fysiske møder og virtuelle møder.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025