Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2017 lancerede Visit Aarhus et Aarhuscard. Det benytter flere og flere turister sig af, skriver Århus Stiftstidende.
I forhold til det første år, hvor kortet var i handlen, steg antallet af brugere i 2018 med 26 procent, og de foreløbige tal for 2019 viser, at der i forhold til 2018 har været en stigning på yderligere 11 procent. Da de endelige tal for 2019 naturligvis først kan tælles op, når året er omme, kan stigningen i 2019 ovenikøbet vise sig at blive højere end de 11 procent.
”Vi er både glade for og stolte over, at turisterne har taget så godt imod vores Aarhuscard”, fortæller direktør i Visit Aarhus Pia Lange Christensen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024