Skal restauranten have ekstra omtale på sociale medier og klientellet have et løft? Så var det måske en idé at lade nogle modeller spise gratis. Det er filosofien bag en ny platform, der hedder ’The Model Restaurant’, skriver CatererMiddleEast.com.

Bag platformen står den italienske iværksætter Giovanbattista Cimmono, som blandt andet driver et modelbureau.

Via platformens Instagram kan restauranter anmode om besøg fra modeller, og Model Restaurant matcher så med modeller i nærheden. Restauranternes måltider til modellerne skal være gratis, men de får omtale til gengæld.

I et svar til Arabian Business siger Cimmono, at initiative lige nu anvendes af 21 toprestauranter i London samt 12 i New York.

”Vi arbejder udelukkende med toprestauranter, og vi er lige nu i dialog med seks restauranter i Dubai, hvor vi regner med at gå i luften til december”.

Han tilføjer, at der lige nu er 100 modeller, der har udtrykt interesse for at deltage på platformen i Mellemøsten.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Her er branchens gazeller

En gazelle er en virksomhed, som i løbet af fire regnskabsår hvert år har haft positiv vækst og samlet set mindst fordoblet omsætningen over de fire år.

Hotel-to-go: Abonnér på hotelydelser i hjemmet

På baggrund af feedback fra hotelgæster lancerer Nordic Choice Hotel i Stockholm en abonnementsordning, så gæster der er medlem af hotellets klub, kan opleve hotel-fornemmelsen hjemme, selv om de for længst er tjekket ud. Det sker til et udvalgt område – Kungsholmen i Stockholm – tæt ved hotellet, skriver Turisme.nu.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne