Hvis de danske hoteller skal kunne konkurrere med de internationale kæder, skal de lære, hvad fremtidens rejsende kræver. Og det er der ikke nok viden om, mener Dorte Bagge, der er salgsdirektør for hospitality i tekstilvirksomheden Kvadrat. Det skriver Børsen.  

“Vi er simpelthen nødt til at forholde os til det her og gøre noget anderledes. Hvis ikke man begynder at tænke de tanker, så falder man mellem to stole. De danske hoteller skal lære, hvad det er, fremtidens rejsende kræver, for ikke at blive valgt fra til fordel for store internationale spillere,” siger salgsdirektøren.

Hun har, sammen med designeren Mads Arlien-Søborg, der bl.a. er vært på programmet “Vilde hoteller” på DRK.

Har du fået læst?

Direktiv: Hoteller skal sikre sig, at anmeldelser brugt i markedsføring er korrekte

En efterhånden velkendt problemstilling er brugen af falske brugeranmeldelser, hvor et hotel for eksempel roses til skyerne af, hvad der viser sig at være opdigtede brugere. Men fremover bliver de erhvervsdrivende forpligtet til at sikre, at de brugeranmeldelser, som de anvender i deres markedsføring, ikke er falske, skriver Erhvervsministeriet.

Arbejdsgiver: Bæredygtighed hitter hos medarbejdere

Flere konferencecentre prioriterer en grøn og bæredygtig omstilling højt. Umiddelbart bringer det dem ikke forrest i kampen om kunderne, men det gør en forskel i jagten på medarbejdere, skriver Børsen.

Stort dansk hotel har fundet ny direktør

Jan G. Larsen, den nuværende direktør for Storebælt Sinatur Hotel & Konference ved Nyborg, er fra årsskiftet ny i spidsen for Nyborg Strand Hotel & Konferencecenter, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne