Hvis de danske hoteller skal kunne konkurrere med de internationale kæder, skal de lære, hvad fremtidens rejsende kræver. Og det er der ikke nok viden om, mener Dorte Bagge, der er salgsdirektør for hospitality i tekstilvirksomheden Kvadrat. Det skriver Børsen.  

“Vi er simpelthen nødt til at forholde os til det her og gøre noget anderledes. Hvis ikke man begynder at tænke de tanker, så falder man mellem to stole. De danske hoteller skal lære, hvad det er, fremtidens rejsende kræver, for ikke at blive valgt fra til fordel for store internationale spillere,” siger salgsdirektøren.

Hun har, sammen med designeren Mads Arlien-Søborg, der bl.a. er vært på programmet “Vilde hoteller” på DRK.

Har du fået læst?

Her er branchens gazeller

En gazelle er en virksomhed, som i løbet af fire regnskabsår hvert år har haft positiv vækst og samlet set mindst fordoblet omsætningen over de fire år.

Hotel-to-go: Abonnér på hotelydelser i hjemmet

På baggrund af feedback fra hotelgæster lancerer Nordic Choice Hotel i Stockholm en abonnementsordning, så gæster der er medlem af hotellets klub, kan opleve hotel-fornemmelsen hjemme, selv om de for længst er tjekket ud. Det sker til et udvalgt område – Kungsholmen i Stockholm – tæt ved hotellet, skriver Turisme.nu.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne