Menupay, som er en restaurant-app med betalings-, loyalitets- og rabatløsninger til virksomheder og deres medarbejdere, har indgået aftale med Københavns Kommune, og dermed har selskabet landet sin største business to business-kunde til dato, fortæller Ritzau.

Aftalen er den hidtil største, Menupay har indgået, da Københavns Kommune har flere indsatte end nogen af Menupays nuværende eksisterende kunder, og aftalen træder i kraft fra dags dato.

"Det er naturligvis en vigtig anerkendelse af fordelene ved vores system, når Danmarks største arbejdsgiver vælger en aftale med os om at gøre systemet tilgængeligt for alle dets ansatte," siger Kim Lykke Sommer, adm. direktør i selskabet, i meddelelsen.

Har du fået læst?

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne