Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det bliver en stor dag for hele Horsens, når Jørgensens Hotel igen kan tage imod gæster, og Christian Deijenberg, der er COO for Byens Hotel, som skal drifte Jørgensens Hotel, er i fuld gang med at få brikkerne til at gå op i forhold til personale og mange andre ting.
Han har netop sat sin underskrift på en sponsoraftale, der placerer Jørgensens Hotel i Partner-kategori hos AC Horsens, og det har han blandt andet gjort med baggrund i den lokale forankring, netværk og eksponeringsgraden.
”Vi arbejder helst lokalt med råvarer og horsensianerne, for vi vil gerne være en del af lokalsamfundet, hvor AC Horsens i høj grad er omdrejningspunktet forretningsmæssigt og sportsligt. Vi er byens hotel, så vi skal selvfølgelig støtte byens hold”, fortæller Christian Deijenberg og fortsætter:
”Som ny forpagter skal vi lære at kende byen, menneskerne og virksomhederne, og det er oplagt at gøre det gennem AC Horsens, der er en velorganiseret og professionel fodboldklub, der har fine tilbud til netværket omkring klubben”, lyder det fra Christian Deijenberg.
Jørgensens Hotel slår dørene op i begyndelsen af 2020.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025