Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det bliver en stor dag for hele Horsens, når Jørgensens Hotel igen kan tage imod gæster, og Christian Deijenberg, der er COO for Byens Hotel, som skal drifte Jørgensens Hotel, er i fuld gang med at få brikkerne til at gå op i forhold til personale og mange andre ting.
Han har netop sat sin underskrift på en sponsoraftale, der placerer Jørgensens Hotel i Partner-kategori hos AC Horsens, og det har han blandt andet gjort med baggrund i den lokale forankring, netværk og eksponeringsgraden.
”Vi arbejder helst lokalt med råvarer og horsensianerne, for vi vil gerne være en del af lokalsamfundet, hvor AC Horsens i høj grad er omdrejningspunktet forretningsmæssigt og sportsligt. Vi er byens hotel, så vi skal selvfølgelig støtte byens hold”, fortæller Christian Deijenberg og fortsætter:
”Som ny forpagter skal vi lære at kende byen, menneskerne og virksomhederne, og det er oplagt at gøre det gennem AC Horsens, der er en velorganiseret og professionel fodboldklub, der har fine tilbud til netværket omkring klubben”, lyder det fra Christian Deijenberg.
Jørgensens Hotel slår dørene op i begyndelsen af 2020.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Millionoverskud til Noma inden lukning på Refshaleøen
18-07-2025
-
HORESTA: Turistskat er en trussel mod lokal turisme
18-07-2025
-
Dragør og Skagen siger nej til UNESCO Verdensarv af frygt for overturisme
18-07-2025
-
HORESTA: Forslag om højere Airbnb-fradrag vil skade hotelbranchen
18-07-2025
-
Kampagner giver mærkbar effekt: Nordmænd vender blikket mod Nordvestkysten
18-07-2025