Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Halloweenudsmykning, skuespillere og nye forlystelser er blot nogle af de ting, der lokker massevis af turister ud til turistattraktionerne i efterårsferien, skriver TV2 Østjylland.
Faktisk er det så populært at holde efterårsferie i Danmark og besøge diverse turistattraktioner, at attraktionerne har fordoblet deres omsætning i oktober siden 2010. Det viser tal fra Danmarks Statistik.
VisitAarhus peger på, at én af grundene til, at turistattraktionerne har succes i oktober, er fordi, de netop i efterårsperioden investerer i nye og anderledes tiltag, som de besøgende ikke er vant til.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025