Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Danmark tager til OL i Tokyo 2020, er det ikke kun for at opnå store sportspræstationer, men også for at vise danske løsninger og kompetencer frem over for et japansk og internationalt publikum.
Det er målet med et stort Danmarksfremstød, som vil finde sted i en dansk designet pavillon i Tokyos Hibiya Park under De Olympiske og Paralympiske Lege i perioden fra den 24. juli til den 6. september 2020.
Livskvalitet bliver hovedtemaet under det 30 dage lange fremstød, hvor publikum blandt andet vil blive inspireret af innovative og bæredygtige danske løsninger gennem udstillinger, aktiviteter og events i pavillonen.
Erhvervsministeriet står sammen med VisitDenmark i spidsen for fremstødet, der blandt andet bliver udviklet i samarbejde med Industriens Fond og Realdania.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kendt pizzakæde går konkurs trods udsigt til nye åbninger
27-11-2025
-
Regeringen fastholder ambitiøst turismemål
27-11-2025
-
Tre unge talenter skal repræsentere Danmark ved WorldSkills
27-11-2025
-
Seks finalister klar til finalen i Årets Kok 2026
27-11-2025
-
Solo dining boomer: Restauranter tilpasser sig den nye enkeltgæst
27-11-2025
-
Sovino Brands holder fast i traditionerne i digitalt marked
27-11-2025
-
Kunst fra kongehuset trækker fulde huse i Randers
27-11-2025
-
London nærmer sig indførelse af ny turistskat
27-11-2025
-
Franchisetager åbner sin 15. McDonald’s-restaurant
27-11-2025