Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I år kan Tivoli fejre 25-års jubilæum for julesæsonen, der siden begyndelsen har haft til mål at tiltrække gæster fra hele landet, skriver BT.
”Vi er meget stolte over at have sat noget i gang i København. Førhen skete der ikke meget i byen, og så er det dejligt for os at tiltrække nogle turister - også i julen,” siger Torben Plank, pressechef i Tivoli.
Også Mikkel Aarø-Hansen, der er direktør i turismeorganisationen Wonderful Copenhagen, mener, at Jul i Tivoli har en stor rolle i forhold til at trække turister ud i byen i vintermånederne.
Årets Jul i Tivoli koster parken 30 millioner kroner i drift og klargørelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Millionoverskud til Noma inden lukning på Refshaleøen
18-07-2025
-
HORESTA: Turistskat er en trussel mod lokal turisme
18-07-2025
-
Dragør og Skagen siger nej til UNESCO Verdensarv af frygt for overturisme
18-07-2025
-
HORESTA: Forslag om højere Airbnb-fradrag vil skade hotelbranchen
18-07-2025
-
Kampagner giver mærkbar effekt: Nordmænd vender blikket mod Nordvestkysten
18-07-2025