At antallet af overnatninger i Billund kommune over en ti-årig periode er steget med svimlende 189 pct., er et tydeligt tegn på, at det er en god forretning at drive hotel i Billund. Det mener direktør i Billund ErhvervsFremme, Hans Peter Folmann, ifølge BillundOnline.dk.

”Det er helt vildt, hvad vi formår at hive hertil af overnattende gæster, og samtidig imponerende at vi kan sælge hotelværelser til langt højere priser end i Vejle, eksempelvis. Samtidig er der er fantastisk belægning på 92 pct., så det vidner altså om at det er en rigtig god forretning at drive hotel i Billund”, fastslår Hans Peter Folmann.

Har du fået læst?

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne