Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tivoli Hotel & Congress Center's store konferencesal i København var torsdag fyldt til bristepunktet af omkring 740 gæster til HORESTA Årsdag. Børsen havde fulgt planlægningen af arrangementet i månedsvis. Planlægningen har da også været i gang i mere end et år. Og der var absolut ingen tvivl om, hvad temaet for dette års begivenhed skulle være.
"Vi begyndte allerede inden, at konferencen sidste år var afholdt. Der var vi klar over, at det skulle være klima, bæredygtighed og verdensmålene, som skulle være temaet for årsdagen i år," siger Katia K. Østergaard, adm. direktør i HORESTA.
Og så er det jo en oplevelsesindustri det her, og det skal dagen afspejle. Vi vil gerne give en fantastisk oplevelse til vores gæster, uddyber Sandra Knipschildt, der er marketingchef i HORESTA og har stået i spidsen for at planlægge årsdagen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Farvel til Jensens Bøfhus: Alle restauranter overtages af Bone's
08-11-2025
-
Bone’s vokser til 39 restauranter efter opkøb af Jensens Bøfhus
08-11-2025
-
Regeringen i nyt initiativ: Vil tvinge Airbnb til at dele data med myndigheder
08-11-2025
-
CNN fremhæver Tivoli som global julefavorit
08-11-2025
-
HORESTA debatindlæg: Turismepulje skal skabe resultater – ikke skrivebordsprojekter
08-11-2025
-
København vil indføre boligpatrulje mod ulovlig korttidsudlejning
08-11-2025
-
Nyborg Strand vil løfte næste generation med nyt elevinitiativ
08-11-2025
-
Norrlyst koncernen vil digitalisere branchen med prisdifferentiering og AI
08-11-2025