Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når det kommer til at få turisterne rundt i hele Nordjylland, er information og investeringer altafgørende, skriver Annette Hyldebrandt, chef for turisme- og oplevelsesøkonomi i HORESTA, i dagens udgave af Nordjyske.
”Vi skal markedsføre de mange unikke muligheder, som man ikke finder andre steder end i regionen, og vi skal konstant udvikle på vores eksisterende trækplastre, samtidig med at vi tilføjer nye. Når det er på plads, skal vi have infrastrukturen, som gør det nemt og smidigt for gæsterne at komme rundt til byer, seværdigheder og attraktioner i landsdelen.”
Hun mener således, at det er positivt, at regeringen og Dansk Folkepartis har lavet en aftale, hvor mere end 100 mia. kr. afsættes til forbedringer af motorveje, nye tog og tunneller på tværs af Danmark. For selvom intentionen har været at løsne knudepunkter med trængselsbelastninger, så er initiativerne også sød musik for turisterhvervet, hvor tilgængelighed er altafgørende, skriver hun.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024