Radisson Hotel Group har ansat Natasha Borovic Lindén i stillingen som marketingchef efter flere år i branchen, skriver TravelNews.dk.

”Radisson Hotel Group er i en spændende vækstfase, og vi er utroligt glade for at styrke vores Nordeuropæiske hold med Natasha som generelt ansvarlig for det svenske marked,” siger Ole Sorang, Area Marketing Director i Nordeuropa for Radisson Hotel Group.

Natasha kommer fra en stilling som marketingsansvarlig for flere Radisson Blu-hoteller i Sverige. Hun har over 15 års erfaring inden for kommunikation, marketing, events og client hospitality.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne