Takeaway-kæden Homemate opkøbte i starten af året virksomheden Maaltidet, og tilsammen er selskabet vokset til dobbelt størrelse og 130 ansatte. Selskabernes administration og produktion rykker sammen under et tag i denne uge i Emdrup i København, skriver FødevareWatch.dk.

"Vi er klar til at lave ét fælles udviklingstræk nu, hvor vi har meget kortere fra tanke til handling. Nu trykker vi på knappen, og så gør vi det sammen," siger Niels Andreæ, der står i spidsen for hele forretningen efter at have været direktør for Maaltidet før opkøbet.

Selskabet vil tættere på slutbrugeren ved hjælp af bredere markedsføring og mere fokus på måltidskassen direkte til døren, ifølge direktøren.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Det økologiske foodservice-salg vokser fortsat markant

Omlægningen til mere økologi har fortsat masser af fart på i foodservice-segmentet, og ifølge helt nye tal fra Danmarks Statistik steg salget sidste år med 15 pct. til næsten 2,35 mia. kr., skriver FødevareWatch.dk.

Nyt firma sender smørrebrød direkte til døren

Hejdi Nielsen er sammen med sin mand Søren sprunget ud som iværksættere. De har sammen åbnet ‘Nielsen Dansk Mad’, som nok skal få smørrebrødsfans til at lytte efter, skriver MigOgKbh.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne