Hotel Skt. Annæ på Skt. Annæ Plads mellem Amalienborg og Kgs. Nytorv søsætter torsdag i denne uge sit eget loyalitetsprogram, Skt. Annæ Family, med to kategorier, skriver Standby.dk.

Medlemskabet har to niveauer: Platinum og Black. Alle kan ved blive Platinum-medlem og optjene point fra den anden overnatning, men for at blive Black-medlem skal man inviteres af hotellet.

Om loyalitetsprogrammet Skt. Annæ Family siger hotellets direktør, Sofie Robdrup, i en pressemeddelelse, at det både skal engagere lokalmiljøet samt invitere stamgæster med ind i hotelfamilien.

”Vores stamgæster har altid været en del af vores udvidede familie her på hotellet, og nu er tiden kommet til at give noget tilbage og vise dem vores taknemmelighed ved at tilføre en masse eksklusive fordele og optjeningsmuligheder,” siger Sofie Robdrup.

Svensk musik-restaurant har indtaget København

Nu er der åbnet en helt særlig svensk restaurant midt i København ved navn Perssons Mat & Musik, skriver MigOgKbh.dk.
Svenskeren bag hedder Peter Persson og er tidligere musical performer.

København: Moderne hotel tager form gammelt fakultet

Nu er ombygningen af de historiske bygninger, der ligger som nabo til Rundetårn og Trinitatis Kirke, gået i gang, og om halvandet år kan man booke sig ind livsstilshotellet 25hours. Kæden findes allerede i udlandet med en ung og spændende indretning, skriver Kursuslex.dk.

Odense-hotel skifter direktør

Frederik VI’s Hotel ejes af Lillebælt Gruppen, der også har Radisson Blu H.C. Andersen Hotel Odense. Fra årsskiftet skal H.C. Andersen-hotellet drives af Comwell Hotels, der samtidig overtager driften af blandt andet også musik- og teaterhuset Odeon.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne