Hotel Skt. Annæ på Skt. Annæ Plads mellem Amalienborg og Kgs. Nytorv søsætter torsdag i denne uge sit eget loyalitetsprogram, Skt. Annæ Family, med to kategorier, skriver Standby.dk.

Medlemskabet har to niveauer: Platinum og Black. Alle kan ved blive Platinum-medlem og optjene point fra den anden overnatning, men for at blive Black-medlem skal man inviteres af hotellet.

Om loyalitetsprogrammet Skt. Annæ Family siger hotellets direktør, Sofie Robdrup, i en pressemeddelelse, at det både skal engagere lokalmiljøet samt invitere stamgæster med ind i hotelfamilien.

”Vores stamgæster har altid været en del af vores udvidede familie her på hotellet, og nu er tiden kommet til at give noget tilbage og vise dem vores taknemmelighed ved at tilføre en masse eksklusive fordele og optjeningsmuligheder,” siger Sofie Robdrup.

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Stor hotelkæde ramt af stort databrud

700.000 gæster i Choice Hotels kan have fået stjålet deres personlige data. Databruddet kunne have været undgået, da en sikkerhedsforsker mener, at oplysningerne er blevet gemt på en database, der ikke har været sikker. Det skriver Travelmole.com

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne