På Hotel Nikko i San Francisco har man udpeget en ”Firbenet Operating Officer”, der blandt andet har til ansvar at give besøgende hundekys, skriver TravelAndLeisure.com.

Ved check-in finder gæsterne et tøjdyr og et kort på deres seng. Kortet fortæller gæsterne, at de for 29 dollars kan købe tøjdyret (og støtte et lokalt dyrehjem), eller de kan ringe til stedet for et ’meet and greet’ med dyrene i levende live.

Hotellet tilbyder også VIP-overnatning (very important pet) til hundene, som er med deres ejer på rejse.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne