På Hotel Nikko i San Francisco har man udpeget en ”Firbenet Operating Officer”, der blandt andet har til ansvar at give besøgende hundekys, skriver TravelAndLeisure.com.

Ved check-in finder gæsterne et tøjdyr og et kort på deres seng. Kortet fortæller gæsterne, at de for 29 dollars kan købe tøjdyret (og støtte et lokalt dyrehjem), eller de kan ringe til stedet for et ’meet and greet’ med dyrene i levende live.

Hotellet tilbyder også VIP-overnatning (very important pet) til hundene, som er med deres ejer på rejse.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Ny teknologi viser madretter i 3D

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om firmaet Kabaq, der tilbyder 3D-gengivelser af madretter, så restaurantgæsterne har bedre mulighed for at studere på forhånd, hvad de bestiller.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne