At tage mod bestillinger fra restaurantens drive thru kræver en medarbejder med godt overblik, når mange ordrer skal organiseres, kommunikeres til køkkenet, håndteres både kunder og kontanter, skriver Washington Post.

Hos Good Times Burgers & Frozen Custard i Denver føler den nyeste medarbejder dog ikke presset. Det er nemlig en computer med kunstig intelligens. Og skulle noget gå galt, kan virksomhedens nye system stadig drives på den klassiske facon, hvor en person spørger til gæsternes ønsker.

Rob Carpenter er idémand til Valyrant AI, der har lavet systemet.

”Systemet fjerner friktion i relationen med gæster og mellem medarbejdere”, fortæller han.

Læs mere om historien her.

Har du fået læst?

Svensk musik-restaurant har indtaget København

Nu er der åbnet en helt særlig svensk restaurant midt i København ved navn Perssons Mat & Musik, skriver MigOgKbh.dk.
Svenskeren bag hedder Peter Persson og er tidligere musical performer.

Fastfoodbranchen raser over afgiftstredobling

Det kan komme til at koste på den grønne omstilling, at regeringen fra 1. januar skyder afgiften på engangsservice i vejret, lyder det nu fra fastfoodbranchen. Især, når afgiften ikke differentierer mellem forskellige produkter af engangsservice, skriver Børsen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne