Hvad er det første søgeresultat en potentiel gæst ser, når de googler et hotels navn? Ofte er svaret et resultat fra en bookingportal (OTA), og det vil UK Bed & Breakfast gøre noget ved, skriver Travolution.com.

David Weston er formand for foreningen, og han ønsker, at konkurrencemyndighederne gør noget ved problemet. Lige nu er der startet en underskriftsindsamling.

“Denne praksis gør det muligt for OTA’erne at sætte sig på alle de øverste søgeresultater. Også selvom det er søgninger med virksomhedens navn, og uden ejeren har givet tilladelse,” udtaler David Weston.

Bed & Breakfast-ejer Frank McCready fik ad vide af Google, at han kunne få topplaceringen igen, hvis han brugte 900£ (næsten 8.000 kr.) om måneden på annoncering. 

Læs hele historien her.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne