Hotel Oasia i Aarhus skal i de næste par år igennem en større opgradering. Ejeren, Jens Rysgaard, investerer omkring 30 mio. kr. i en udvidelse og nye faciliteter. Det sker bl.a. for at ruste hotellet til en skærpet konkurrencesituation i Aarhus.

”Hotel Oasia skal løftes op på et højere niveau, og vi er allerede i gang med processen,” fortæller han med henvisning til, at hotellet har fået lavet lounge, reception og bar, ligesom der skal indrettes mødelokaler og fitness-center i kælderen.

Hotellet har i øjeblikket 65 værelser, men kapaciteten skal udvides med omkring 50 pct.

Læs hele historien her.

Flere end 1.000 folkeskoleelever blev klogere på erhvervet

Mens gastronom-, tjener- og receptionistelever dystede i konkurrencekøkkenerne ved DM i Skills, havde HORESTA og 3Fs brandingkampagne, Hospitality Career, stillet op med både selfie-stand, spørgehjørne og brancheambassadører. Ambassadørerne stod klar til at dele deres passion for og viden om branchen med de mange folkeskoleelever, der slog vejen forbi Bella Center den 16.-18. januar.

Hotellet Løvtag er en succes

Trætop-hotellet Løvtag på Als Odde er kommet forrygende fra start, skriver Turisme.nu. Gæsterne står i kø for at overnatte med udsigt til trætoppene. Men trætop-hotellet var snublende tæt på aldrig at blive til virkelighed.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne