Hotel Oasia i Aarhus skal i de næste par år igennem en større opgradering. Ejeren, Jens Rysgaard, investerer omkring 30 mio. kr. i en udvidelse og nye faciliteter. Det sker bl.a. for at ruste hotellet til en skærpet konkurrencesituation i Aarhus.

”Hotel Oasia skal løftes op på et højere niveau, og vi er allerede i gang med processen,” fortæller han med henvisning til, at hotellet har fået lavet lounge, reception og bar, ligesom der skal indrettes mødelokaler og fitness-center i kælderen.

Hotellet har i øjeblikket 65 værelser, men kapaciteten skal udvides med omkring 50 pct.

Læs hele historien her.

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Dansk topdirektør stoppet i international hotelkæde

Et år efter han begyndte som Senior Vice President for de foreløbig 35 Clarion-hoteller, et af de tre varemærker under Petter Stordalens hotelkoncern Nordic Choice Hotels, er danske Christen Bagger netop stoppet.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne