Foruden deres kendte donuts laver kæderestauranten Dunkin’ også sandwichs og wraps til de morgensultene. Disse produkter skal nu være ’grønnere’, skriver CNBC.

”Vi vil i fremtiden se nærmere på plantebaseret protein”, fortæller adm. direktør David Hoffmann.

Indledningsvis var kædens morgenmadsfokus på at være billigere end konkurrenterne, men senest har virksomheden skiftet retning og udviklet en række kaloriefattige produkter.

Læs hele historien her.

Trend: Fastfood uden menneskelig interaktion

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om restaurantkæden Eatsa, der er højtautomatiseret og fungerer som en salgsautomat, der leverer frisklavede salater til sultne kunder.

Trend: Spiselige vandkugler og bæredygtig emballage

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om udviklingen, hvad angår emballage og bæredygtighed.

Nye medlemmer strømmer til grøn turismecertificering

Ansvarlighed vægter tungere og tungere, når erhvervs- og ferieturisterne skal vælge både destination, overnatnings- og konferencested. Turismens miljømærke, Green Key, viser vej til de mest bæredygtige i erhvervet og for nyligt er en række nye medlemmer kommet til ordningen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne