Mere end halvdelen af 18-65 årige foretager deres feriebeslutninger på baggrund af Instagram-opslag. Det viser en ny undersøgelse, skriver TravelWeekly.co.uk.

Næsten hver tredje svarede, at de bookede deres ferie ud fra, hvad der ville gøre sig godt på deres Instagram-profil.

Det er EasyJet, der har lavet undersøgelsen blandt 2.000 rejsende.

Instagram har blandt andet fået æren for, at nye turistemål har vundet frem. I 2009 var der for eksempel færre end 1.000, der tog den lange gåtur op til toppen af klippeformationen Trolltunga. I januar var seværdigheden dog tagget på flere end 100.000 billeder på Instagram.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

HOTREC: ”Klimalovgivning vil ændre måden, hvorpå vi driver virksomhed”

Klimadagsordenen ruller verden over, og den har også indtaget EU. Her har man lavet klare målsætninger for, hvor meget CO2-udledningen skal nedbringes. Formand for den fælleseuropæiske hotel- og restaurantorganisation HOTREC, og formand for HORESTA, Jens Zimmer Christensen siger, at turisme- og oplevelseserhvervet må forvente ny lovgivning, som EU vil indføre for at indfri ambitionerne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne